Vi hjälper dig
Vårt supportteam består av certifierade och kvalificerade medarbetare som arbetar med installation, reparation och underhåll av våra 3D-skrivare.
Tveka inte att kontakta oss om du upplever problem med din 3D-skrivare. Vi strävar alltid efter att lösa supportärenden på distans när det är möjligt, vilket gör processen både snabbare och mer kostnadseffektiv för er som kund. Om det behövs en servicetekniker har vi servicetekniker placerad i alla nordiska länder och kan snabbt rycka ut vid behov.
Supportformulär
När ditt ärende har mottagits av Protech kommer vår supportavdelning att granska problemet och samla in nödvändig information. Du kommer snart att bli informerad om status. Vi är bemannade alla vardagar mellan klockan 08:00 – 17:00.
Kontakta supporten direkt
Använd i första hand ett supportformuläret när du vill komma i kontakt med vår support. Det underlättar hanteringen av supportärendet och vi ringer dig så snart vi kan. Om ditt ärende mycket brådskande är du välkommen att ringa eller maila vår support direkt
E-post: support@protech.se
Telefon: 08 – 564 733 97
Transportsäkring
Ska du flytta din Fortus 250mc, uPrint eller annan Dimension 3D-skrivare? Då är det viktigt att du transportsäkrar den! Ladda ner filen nedan och printa.
Letar du efter Stratasys säkerhetsdatablad?
För att säkerställa att du alltid laddar ner de senaste versionerna av säkerhetsdatabladen, hänvisar vi dig till Stratasys officiella webbplats.